Физическата форма не е истинското състояние на съществуването

Долорес Кенън: В Библията се казва, че трябва да се научим да бъдем съвършени.

Клиент под хипноза: От хората не се очаква да станат съвършени, въпреки че някои са го постигнали. Това, разбира се, е по-скоро изключение, отколкото правило. Урокът е да се стремиш да си съвършен.

Д: Мисля си, че единственият начин да станеш съвършен е като научиш всички тези уроци, което е много трудно на земен план.

К: Човек научава какво е съвършено, като изживее онова, което не е такова. Така че е важно да научите какво не е съвършено, тъй като това означава да научите кое е такова. Човек не може да получи разбиране за онова, което се дава, докато не изживее онова, което се отнема.

Д: Това означава ли, че в своето напредване всеки трябва да преживее някакви т.нар. „лоши“ животи, така че да може да разбере тези неща?

К: Не бихме казали, че човек трябва да го направи. Мнозина обаче избират това като начин да ускорят процеса си на обучение. Никой не иска да остава във физическа форма по-дълго от необходимото, тъй като това не е истинското състояние на съществуването. Така че онези уроци, които най-много ускоряват обучението на човека и го довеждат до момента, в който той повече да не трябва да се въплъщава, са уроците, които най-много се ценят и търсят.

Д: Мислех, че онова, което имаш предвид, е, че ние трябва да опитаме от лошото, за да разберем доброто.

К: Няма правило, което да гласи, че трябва да се опита от лошото. Но е факт, че вследствие на това, че изживява едното, за да успее напълно да разбере другото, човек достига до прозрение. Това не е правило; това е факт.

Д: Да, чувала съм, че човек не може да оцени щастието, докато не познае скръбта. Опознаваш противоположното на всяко едно нещо.

К: Това е вярно. И в такъв случай би било уместно човек да гледа със състрадание на онези, които изглежда се намират в най-негативното си състояние, тъй като те учат онези уроци, които ще ми позволят да станат най-позитивни.

Д: Мислиш ли, че те са избрали тези негативни преживявания в името на своето израстване?

К: Мнозина го правят. Мнозина се озовават в тези ситуации, така че би могло да се каже, че им е даден дар, за да могат да изживеят тези уроци по-пълно.

Д: Струва ми се, че никой не би пожелал да има негативни преживявания, ако имаше избор.

К: Това е вярно. Трябва да се погледне отвъд самото преживяване към получените уроци, за да се разбере защо някой би избрал подобно преживяване. Само една нездрава личност може да получава удоволствие от едно или друго „лошо“ преживяване. Сама по себе си дисхармонията е урок, чрез който човек може по-пълно да оцени и схване онова, което притежава хармоничната природа. Уроците обаче се научават по този начин.

Из книгата „Между смъртта и живота“ на Долорес Кенън

Отпечатай
Изпрати на приятел
Попитай ни
Моля, изчакайте!

Изпрати на приятел

Вашето име *
Вашият email *
Email на получателя *
Лично съобщение
  Задължителни полета *
 
Моля, изчакайте!

Попитай ни

Вашето име *
Вашият email *
Относно *
Попитай *
  Задължителни полета
 *